martes, 15 de noviembre de 2022

EL CANT DEL CIGNE - Nuria Pradas

 Benvinguts!


*Sinopsis del llibre: La Mia i la Greta són molt bones amigues. Es coneixen des que anaven a l'institut i ara comparteixen pis a Barcelona. Però una nit, en tornar a casa després de sortir de festa, la Mia ja no pot més i, amb tota la ràbia del món, etzibaa la seva amiga: <>. Què ha passat? Com és que han acabat així? L'endemà troben el cos sense vida de la Greta. La Mia no sap què fer i tambè està en perill. Qui l'ha estat seguint? Una novel·la trepidant sobre tot allò que amaguem.

*Opinió del llibre sense spoilers: Un ambient carregat de foscor des del començament. Trepitja fort, i ho deixa clar. Va directe a la història, sense necessitat de repartir fets entre una quantitat grossa de personatges. 

Realment no esperava aquest contingut, ni que la història formes part d'una cosa més seria del que semblava desde fora. M'ha agradat aquesta doble cara, tot i així, m'ha despistat. És una trama que podria haver donat molt més, igual que els personatges. Em quedo amb la intriga que s'ha creat i amb la bona i senzilla explicació que ens ha donat l'autora.

La novel•la ha sigut bona, no hi ha cap dubte. 
Abans d'acabar, vull recalcar que segons el meu criteri, no está a la secció que toca en el catàleg de Bambú. Jo, el posaria enfocat a un públic més adult i no pas a partir de 12 anys. 

*Puntuació del llibre: 8/10

Si teniu alguna recomanació literària, recordeu deixar-la als comentaris. Fins aviat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario