jueves, 23 de mayo de 2019

DIARI D'UN ADOLESCENT AMB DUBTES - Jesús Milà

Bones,

*Sinopsis: Per a en Nil aquell somni va ser el detonant de tot, i en un intent per esquivar els dubtes decideix escriure un diari. Malgrat creure que tot era al seu lloc, s'adona que no és així ni de bon tros. Per què no li funcionen les relacions que té amb les noies que li agraden? És que ja no s'hi sent atret? A poc a poc, en Nil descobreix la seva orientació sexual i quan ho comença a tenir clar es disparen les pors: "Què pensaran els meus amics? Com ho explico als meus pares? M'acceptaran tal com sóc?" I el més important: "Trobaré algú que m'estimi?"

Resultado de imagen de DIARI D'UN ADOLESCENT AMB DUBTES - Jesús Milà

*Opinió: El llibre ha estat bé, però com sempre, la història amb temàtica LGTB acaba amb drama final i no ha sigut acertat des del meu punt de vista després de que tot anés tant bé.
6/10

Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario