miércoles, 29 de marzo de 2023

AGUS I ELS MONSTRES 1 ARRIBA EL SR. FLAT - Jaume Copons i Liliana Fortuny

 Benvinguts!


*Sinopsis del llibre: Ep, Hola! Sóc l'Agus Pianola.
Tu no ho sabies, però tard o d'hora ens havíem de fer amics! Fins fa poc jo era un nen relativament normal: anava a l'escola, perdia redaccions, tunejava pizzes... Però el dia que vaig conèixer el Sr. Flat tot va canviar. Ah, és clar, encara no saps qui és el Sr. Flat, oi? Només et diré que és un monstre i que d'ençà que es va instal-lar a la meva habitació el món no tan sols és més divertit, també és un lloc millor.
Millor, però amb un munt d'embolics!

*Opinió del llibre sense spoilers: Havia recomenat un munt de vegades aquest conte perquè sabia que agradava molt entre els nens d'aquesta edat, però fins ara no n'havia llegit cap fragment. És cert que després d'haver llegit l'univers del Bitmax (creat per als mateixos autors d'aquest conte) no en tenia masses ganes, em va agradar la seva presentació visual, però no em va atrapar l'argument infantil. 

I parlant d'il·lustracions, aquest llibre de l'Agus es presenta d'una manera molt descuidada, o al menys, a mi me'n fa l'efecte. Tot i així, crec que casa perfectament amb la personalitat del protagonista. 

L'història no se m'ha fet pesada, cosa a tenir en compte ja que tinc més de vint anys. L'aparició estel·lar del Sr. Flat a la vida de l'Agus és molt divertida. No m'importaria continuar llegint més aventures d'aquesta mena. Un encert inesperat. 

PD: Teniu aquesta lectura disponible en català i en castellà. 

*Puntuació del llibre: 8/10

[Llibre acabat de llegir al desembre del 2022]

Si teniu alguna recomanació literària, recordeu deixar-la als comentaris. Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario