martes, 28 de mayo de 2019

TINC UN SECRET: El diari de la Meri - Blue Jeans

Bon dia!

*Sinopsis: Tinc un secret no és la 4a part de la trilogia d’El Club dels Incompresos, sinó un complement, textos del blog personal que escriu la Meri, una de les “incompreses”, el lloc on confessa les seves pors i inseguretats i que, a la pel·lícula que s’estrena per Nadal basada en la trilogia, tindrà un paper fonamental. En un to intimista i personal, la Meri expressarà els seus dubtes respecte a la seva homosexualitat, la seva opinió sobre la resta d’”incompresos” i, el més important, veurem com segueixen les vides dels membres del Club en un futur no gaire llunyà.


*Opinió del llibre: M'ha sorpès molt gratament. És uns dels millors llibres de novel·la juvenil romàntica que he llegit fins al moment. Es connecta moltíssim amb els personatges i amb la històra. Fins i tot he volgut veure la pel·lícula perquè el llibre ha sigut brutal. La pel·lícula no m'ha decepcionat. L'única cosa que m'ha tirat una mica enderrere (gairebé res) és que hi han més llibres d'aquesta saga i justament m'he llegit el penúltim, així que hauré de posar-me al dia des del començament amb aquesta història perquè ja us dic que no tinc res de dolent a dir sobre ella.

*Enllaç per veure la pel·lícula al YouTubehttps://youtu.be/zfinxzp35f4

10/10

No hay comentarios:

Publicar un comentario