miércoles, 18 de enero de 2023

LA FADA REINA DE LES DENTS - William Joyce

 Benvinguts!


*Sinopsis del llibre: Després de l'última aventura dels Guardians, semblava que els nens de Santoff Claussen s'havien deslliurat per sempre dels plans malèvols d'Ombra.
Però potser aquesta calma no és altra cosa que un estratagema del pèrfid Rei dels Malsons per atacar per sorpresa els nostres amics. El que no sap Ombra és que a la lliga dels Guardians ha arribat un nou fitxatge: la Fada de les Dents, una guerrera ferotge i encantadora que no perdona les injustícies. Ella i el seu exèrcit d'ajudants es dediquen a recollir i tresorejar les dents caigudes dels nens a canvi d'una moneda. Aquestes dents són molt valuoses perquè contenen tots els records perduts de la infantesa. Us imagineu quin perill, si caiguessin a les mans d'Ombra?

Edat Recomenada: A partir de 9 anys.

ISBN: 9788483432587

*Opinió del llibre sense spoilers: Em sap greu perquè esperava molt d'aquesta saga, però em rendeixo. 

Com ja us vaig comentar, el primer volum va ser fluix. Amb el segon, vaig decidir donar-li una oportunitat, que em va agradar una mica més que l'anterior. I ara mateix, estic igual que al principi. No he conectat amb la trama, estic més perduda que el protagonista malvat d'aquesta història. Donem masses voltes per a arribar al desenllaç. No crec que sigui una lectura adecuada per a un nen de 9 anys. És una aventura llarga, amb massa detall. No aconsegueix aportar-me la suficient nitidesa com per quedar-me a veure què passa al tancament. 

Les ilustracions segueixen tinguent aquest aire antic i apagat. Una cara representativa del que ens ofereixen, sense capes, i a les fosques. Els dissenys estàn ben aconseguits tot i que penso que fins i tot algún fa una mica de por. 

Estic pensant en llegir-me els contes il•lustarts. He vist que la saga té un altre format completament diferent, més tirant a infantil. Així que potser li dono una oportunitat. En tot cas, ho veureu en els següents mesos. 

*Puntuació del llibre: 4/10

Si teniu alguna recomanació literària, recordeu deixar-la als comentaris. Fins aviat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario