domingo, 12 de marzo de 2023

SANDY - William Joyce

 Benvinguts!

*Sinopsis del conte: L'Home de la Lluna
té un problema.
La majoria de nits envia raigs de lluna
als nens de la Terra i els ofereix
una llum inextingible que fa fugir els malsons.
Però què passa si hi ha boira o fa núvol?
O quan la lluna no és plena i no brilla?
Qui cuidarà els nens a la nit?
Necessita un ajudant! I ha trobat
el que buscava: un homenet dormilega que es diu
Sanderson Mansnoozie (Sandy per als amics),
que pot ser perfecte... si l'Home de la Lluna
aconsegueix despertar-lo.

ISBN: 9788498258394

*Opinió del conte sense spoilers: Fa unes setmanes vaig començar a llegir les novel•les que van inspirar la pel•lícula de "L'origen dels guardians" i va ser una completa decepció. Despres d'haver acabat els tres primers llibres, vaig decidir donar la saga per finalitzada. La trama no m'emplenava, ni em sentia part de la seva història.

Tot i així, he volgut donar una oportunitat a aquests contes il•lustrats de la mateixa editorial, Combel, que ha volgut cautivar al lector amb dues propostes d'allò més diferents. 

Un conte lleuger. Entenc el fet de que estigui dirigit a un públic encara molt més infantil, però crec que aquest és el contingut que destaca, o que m'ha fet veure-ho d'una manera alterantiva.

M'ha agradat. El text és breu i directe. Imagino que s'ha saltat un munt de contingut inèdit que hi deu haver a la novel•la, però casa perfectament amb aquestes il•lustracions a color gens terrorífiques. 

És una bona història per abans d'anar a dormir, amb màgia i sense tèmer a la por.

Valoració del conte: 5/10

Si teniu alguna recomanació literària, recordeu deixar-la als comentaris. Fins aviat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario